Σάββατο, 31 Δεκεμβρίου 2016

ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ ΛΕΟΝΤΑΡΙΟΥ. Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΘΗΒΩΝ & ΛΕΒΑΔΕΙΑΣ ΕΥΛΟΓΗΣΕ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ !!!

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΘΗΒΩΝ ΚΑΙ ΛΕΒΑΔΕΙΑΣ

ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ ΛΕΟΝΤΑΡΙΟΥ



Ο ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΘΗΒΩΝ & ΛΕΒΑΔΕΙΑΣ κ.κ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΥΛΟΓΗΣΕ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ ! ! !

ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΕΛΕΤΩΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΤΕΛΕΤΗ ΕΥΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ, ΜΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΑΡΧΟΝΤΩΝ, ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΛΛΩΓΩΝ, ΠΛΗΘΟΣ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΟΥ ΤΡΑΔΟΥΔΗΣΕ ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ.

Ο ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΣ ΠΟΙΜΕΝΑΡΧΗΣ ΜΑΣ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕ ΘΕΡΜΑ ΟΛΟΥΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΚΑΙ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ Ως ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ - ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΛΑ'Ι'ΚΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΣΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΟΝΙΑΣ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΜΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΗ ΜΕ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΑΓΝΗ ΨΥΧΗ, ΜΕ ΧΑΡΑ, ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΘΕΙΑ ΕΥΛΟΓΙΑ. 

ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΤΟ 2017

(ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΠΑΘΕΟΔΟΣΙΟΥ)

ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ ΛΕΟΝΤΑΡΙΟΥ. ΜΕ ΧΑΡΜΟΣΥΝΕΣ ΚΑΜΠΑΝΕΣ ΥΠΟΔΕΧΤΗΚΑΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ !!!

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΘΗΒΩΝ ΚΑΙ ΛΕΒΑΔΕΙΑΣ

ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ ΛΕΟΝΤΑΡΙΟΥ

ΜΕ ΧΑΡΜΟΣΥΝΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΕΣ ΚΑΜΠΑΝΕΣ ΥΠΟΔΕΧΤΗΚΑΜΕ ΤΟ 2017 ΣΤΟ ΛΕΟΝΤΑΡΙ ΘΗΒΩΝ ! ! !

Εν δε το, επί θύραις, νέον έτος, να πληροί χαράς, ευφροσύνης, θείων ευλογιών και χαρίτων την καρδίαν και τας ημέρας Σας...


ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΕΦΗΜΕΡΙΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΧΤΥΠΗΣΑΝ ΧΑΣΜΟΣΥΝΑ ΤΙΣ ΚΑΜΠΑΝΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ 12.01  ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΜΕΤΑΔΩΣΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΩΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΧΡΟΝΟΣ, ΓΕΜΑΤΟΣ ΕΛΠΙΔΕΣ , ΥΓΕΙΑ, ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!!!

ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ και ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ κατά το νέον έτος 2017 να ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ πορείαν και παρουσίαν σταυραναστάσιμον, διότι αυτά τα δύο πλημμυρίζουν χαράν, ευλογίαν και πνευματικήν ευτυχίαν. Αυτά τα δύο να πλημμυρίζουν τις καρδιές μας, τα σπίτια και τις εργασίες μας.

Καλή Χρονιά με Χριστόν, Σταυρόν και Ανάστασιν!

ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΤΟ 2017

ΕΚ ΤΟΥ ΙΕΡΕΩΣ ΚΑΙ  ΤΟΥ ΕΚΚΛ. ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ.

Παρασκευή, 30 Δεκεμβρίου 2016

ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ ΛΕΟΝΤΑΡΙΟΥ. ΕΟΡΤΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΤΟΜΗΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΣΤΟ ΝΑΟ ΜΑΣ ! ! !

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΘΗΒΩΝ ΚΑΙ ΛΕΒΑΔΕΙΑΣ

ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ ΛΕΟΝΤΑΡΙΟΥ



ΕΟΡΤΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΤΟΜΗΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ - ΜΕΓΑΛΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

ΣΑΒΒΑΤΟ 31 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 4.30 μ.μ. ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ

ΚΥΡΙΑΚΗ 1 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΚΑΙ  *** 8.00 - 10.45 π.μ. ΕΟΡΤΙΟΣ ΟΡΘΡΟΣ - ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ - ΑΡΤΟΚΛΑΣΙΑ & ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙ ΤΗ ΕΙΣΟΔΩ ΣΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ.

*** (ΘΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ Η ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΟΡΘΡΟΥ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΑΓΟΝΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ)

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΣ Ο ΝΕΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ! ! !

ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ ΛΕΟΝΤΑΡΙΟΥ. ΕΘΙΜΟ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ

Προέλευση του εθίμου της βασιλόπιτας



Συγκεκριμένα πρόκειται για ένα πολύ παλιό έθιμο που έχει τις ρίζες του στα Κρόνια, μια αρχαιοελληνική γιορτή αντίστοιχη με τα Ρωμαϊκά Σατουρνάλια.

η βασιλόπιτα προέρχεται από τα Σατουρνάλια

Η σημερινή του εκδοχή, ωστόσο, οφείλεται στη χριστιανική παράδοση καθώς εμφανίζεται και στην καθολική και στην ορθόδοξη παράδοση.

Οι πρώτοι που έβαλαν φλουρί, δηλαδή νόμισμα, στην πίτα της Πρωτοχρονιάς ήταν οι Φράγκοι, στο λεγόμενο Kings' cake, δηλαδή πίτα αφιερωμένη στους τρεις βασιλιάδες ή τρεις μάγους όπως τους λέμε εμείς.

Μάλιστα συνήθιζαν να κόβουν την πίτα τα Θεοφάνια κάτι που συνηθίζεται και σε διάφορες περιοχές της χώρας μας, καθώς σε πολλά σπίτια κόβουν μια πίτα με την αλλαγή του χρόνου και μια την ημέρα των Φώτων.

Πως προέκυψε όμως το έθιμο του νομίσματος;



Γιατί βάζουμε φλουρί στη βασιλόπιτα


Σύμφωνα με την ορθόδοξη παράδοση, η βασιλόπιτα έχει τις ρίζες της στην Καισαρεία της Μικράς Ασίας την εποχή του Μεγάλου Βασιλείου, στον οποίο οφείλει και το όνομα της.

Σύμφωνα λοιπόν με τον μύθο, ο Αγ. Βασίλειος που ήταν δεσπότης στην περιοχή ζήτησε από τους πιστούς να προσφέρουν κάποια χρυσαφικά ώστε να τα δώσει στον άπληστο έπαρχο-τύραννο της περιοχής που απειλούσε να λεηλατήσει την πόλη.

Ωστόσο ο τύραννος "εξουδετερώθηκε" με τη βοήθεια του Θεού πριν προλάβει να πάρει το χρυσάφι ή να προξενήσει καταστροφές.

Έτσι, ο Αγ. Βασίλειος έπρεπε να επιστρέψει στους πιστούς τα πολύτιμα αντικείμενα που είχαν προσφέρει χωρίς να αδικήσει κανέναν.

Τότε, σύμφωνα πάντα με τον μύθο, ο Θεός του είπε να φτιάξει ζεστά ψωμάκια, να κρύψει μέσα τα χρυσαφικά και να τα μοιράσει στους πιστούς.

Ο Αγ. Βασίλειος υπάκουσε και λέγεται ότι κάθε πιστός όταν άνοιξε το ψωμάκι βρήκε μέσα τα δικά του χρυσαφικά.

γιατί βάζουμε νόμισμα στη βασιλόπιτα


Από τότε έμεινε σαν έθιμο να βάζουμε ένα φλουρί μέσα στην Βασιλόπιτα και να την κόβουμε με την αλλαγή του χρόνου, δηλαδή την γιορτή του Μεγάλου Βασιλείου, προς τιμήν του!

(Λόγω των καιρικών συνθηκών δεν θα πραγματοποιηθεί η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας στην Ενορία μας την Κυριακή 1η Ιανουαρίου αλλά θα μετατεθεί αργότερα. Θα πληροφορηθείτε άμεσα από την σελίδα μας στο FB).

Καλή Χρονιά!

ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ ΛΕΟΝΤΑΡΙΟΥ. Η ΠΕΡΙΤΟΜΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ.

Η περιτομή του Ιησού Χριστού


 

Μορφήν αναλλοιώτως ἀνθρωπίνην προσέλαβες, Θεός ων κατ’ ουσίαν πολυεύσπλαγχνε Κύριε, και νόμον εκπληρών περιτομήν, θελήσει καταδέχῃ σαρκικήν, ίνα παύσης τα σκιώδη, και περιέλης το κάλυμμα των παθών ημών. Δόξα τη αγαθότητι τη ση, δόξα τη ευσπλαγχνία σου, δόξα τη ανεκφράστω Λόγε συγκαταβάσει σου.

1 Ιανουαρίου 2017
Ευαγγελικό Ανάγνωσμα: Λουκ. β΄20-21, 40-52
Οκτώ μέρες μετά τη γέννηση του Χριστού, την πρώτη του πρώτου μηνός, η Εκκλησία μας γιορτάζει την περιτομή του Χριστού. Μια εβραϊκή τελετουργική διάταξη, την οποία εκπλήρωσε ο Ιησούς, όπως όλοι οι Ισραηλίτες, αλλά η οποία καταργήθηκε με το κήρυγμα του ευαγγελίου, τι νόημα έχει πράγματι να την γιορτάζει η ορθόδοξη καθολική Εκκλησία; Είναι ένα ερώτημα, όπου αυθόρμητα γεννιέται λίγο – πολύ σε όλους μας – όσοι δεν έχουμε τη βαθειά γνώση των ιερών πραγμάτων.
Βέβαια, υπάρχει η απλή απάντηση, που μπορούμε αμέσως να σκεφτούμε. Με τη γιορτή τιμούμε, ένα γεγονός της ζωής του Χριστού, σημαντικό κατά το ότι ανήκει στη θρησκευτική του πολιτεία και κατά το ότι σημαίνει την ώρα της ονομασίας του, τότε πήρε το όνομα Ιησούς και επαληθεύτηκε η προφητεία του αγγέλου ότι ο γιος, που θα γεννήσει η Μαρία θα ονομαστεί έτσι. Όταν αγαπούμε ένα πρόσωπο – πολύ περισσότερο – όταν λατρεύουμε τον Θεό, η κάθε στιγμή της ιστορίας του εύλογα γίνεται αντικείμενο προσοχής και αφορμή ευφροσύνης. Στην Εκκλησία μας, όμως, το κάθε γεγονός του Θεού μεταποιείται σε γεγονός του ανθρώπου κι η κάθε γιορταστική πράξη μεταφέρει τον άνθρωπο στη θεϊκή πράξη. Στη γιορτή της Περιτομής πως μπορεί να νοηθεί αυτό;

Οι θεοφώτιστοι πατέρες μας διαπιστώνουν ένα σπουδαίο μήνυμα, το μήνυμα της υπακοής. Ο Χριστός περιτέμνεται, υφίσταται δηλαδή ένα ταπεινωτικό πάθημα, επώδυνο και αποκρουστικό, όπως είναι η περιτομή, για να υπακούσει στο νόμο, για να δηλώσει υποταγή στο θέλημα του Θεού, έστω κι αν ο Υιός του Θεού, δεν χρειάζεται ούτε το πάθημα να υποστεί ούτε την υποταγή να δηλώσει. Κι εμείς, οι Χριστιανοί του, μαθαίνουμε ότι έχουμε χρέος να υπακούμε στο νόμο του Θεού, όχι κατά τη λογική μας αλλά κατά την εντολή του, ακόμη κι αν φαίνεται παράδοξη στον κόσμο μας και στις συνήθειες μας. Ο Κύριος μας υπακούοντας κατά πάντα ως άνθρωπος δικαιωματικά μπορούσε να καταργήσει τα του νόμου, και οι πιστοί του μιμούμενοι την υπακοή του χαρισματικά μπορούμε να ελευθερωθούμε από την αμαρτία. Έτσι ψάλλει ο υμνωδός, «Ουκ επησχύνθη ο πανάγαθος Θεός, της σαρκός την περιτομήν αποτμηθήναι, αλλ’ έδωκεν εαυτόν, τύπον και υπογραμμόν, πάσι προς σωτηρίαν « (ιδιόμελο του Εσπερινού).
Εν τούτοις, η ίδια η ιστορία του γεγονότος της περιτομής, όταν θεωρηθεί κατά το πνεύμα της, αποκαλύπτει μια υψηλή πνευματική απάντηση στο ερώτημα μας, γιατί γιορτάζουμε την Περιτομή. Με την τελετουργία αυτή όρισε ο Θεός στον Αβραάμ κατά τη διαθήκη και τη συμφωνία, που συνήψε μαζί του, έβαλε ένα ορατό και ανεξάλειπτο σημάδι πάνω στο ίδιο το σώμα των πιστών του, για να τους θυμίζει διαρκώς τη σχέση τους με τον Κύριό τους. Όπως εκείνος, που θέλει να ασφαλίσει την περιουσία του βάζει την προσωπική του σφραγίδα, ένα δικό του σημάδι πάνω σε όσα του ανήκουν, έτσι ο Θεός σημάδεψε τον περιούσιο λαό του με την περιτομή, για να δείξει σ’ αυτόν και στους άλλους λαούς ότι είναι ιδιοκτησία του. Φανερώνει, λοιπόν, η περιτομή παρουσία Θεού, δηλώνει υπακοή του ανθρώπου και προϋποθέτει πίστη, σύνδεσμο απόλυτης εμπιστοσύνης μεταξύ Κυρίου και πιστού. Αυτές οι άγιες έννοιες δεν ήταν δυνατόν να καταργηθούν με την κατάργηση του τύπου.
Η εβραϊκή περιτομή έπαυσε να ισχύει για την Εκκλησία του Χριστού. Από τη στιγμή, που περιετμήθη ο Χριστός, όλοι οι Χριστιανοί, που είμαστε μέλη Του είμαστε πλέον περιτμημένοι εν τω ονόματι Του και η περιτομή ως σημάδι πάνω στη σάρκα μας δεν μας χρειάζεται. Μας χρειάζεται, όμως η αχειροποίητη περιτομή, ως συνείδηση και ως βίωμα μέσα στην καρδιά μας, ως γεγονός μέσα στο είναι μας. Μας χρειάζεται μια νοοτροπία, που θα κόβει και θα διώχνει μακριά μας το θέλημα του κόσμου και θα κρατά ζωντανό στη ζωή μας το θέλημα του Θεού. Αυτή την αχειροποίητη περιτομή την παίρνουμε με τα μυστήρια του βαπτίσματος και του χρίσματος και την ανανεώνουμε με το μυστήριο της μετάνοιας και της εξομολογήσεως. Σ’ αυτά τα μυστήρια ο καθένας μας κάνει μια συμφωνία με το Θεό, συνάπτει μια διαθήκη, δηλώνει δούλος του Κυρίου και ο Κύριος τον σφραγίζει με τη χάρη του, για να είναι δικός του, ομολογεί υποταγή και δέχεται υιοθεσία, αποτάσσεται τον σατανά και συντάσσεται με τον Χριστό.
Ζούμε, λοιπόν, και σήμερα, μέσα στην Εκκλησία την περιτομή μας γιορτάζοντας την περιτομή του Χριστού. Ανανεώνουμε την απόφαση μας να ανήκουμε στον Κύριο και να τηρούμε τους όρους της σχέσεως μας μαζί του. Η συναίσθηση ότι είμαστε κτήμα Του και περιουσία Του μας βοηθά να κρατούμε καθαρό τον εαυτό μας από τα αντίθετα και αντίχριστα μιάσματα. Η πεποίθηση ότι είμαστε εκούσιοι δούλοι Του μας σπρώχνει να κάνουμε αβίαστα το θέλημά Του. Έτσι νιώθουμε ότι μας αναγνωρίζει και εκείνος για δικούς Του και βιώνουμε την προστασία και την παρηγοριά Του κάθε στιγμή. Αλλά έτσι μας γνωρίζει και ο κόσμος για δούλους Χριστού, για παιδιά του Θεού και της Εκκλησίας και μας ξεχωρίζει. Χωρίς να έχουμε πάνω μας το σημάδι της εβραϊκής περιτομής, σημαδευόμαστε από την περιτομή των παθών, από την αποκοπή των κακών, από την εκκοπή του φίλαυτου και εγωιστικού μας θελήματος. Κι αν δεν γίνεται αυτό ποτέ στην εντέλεια για την ανθρώπινη αδυναμία μας, ευλογείται, όμως πάντοτε η διάθεση και η προσπάθεια μας από τη θεία χάρη.
Μια πολύ ωραία παράσταση του περιτμημένου Χριστιανού μπορούμε να διακρίνουμε σε ένα λόγο του αποστόλου Παύλου, που γράφει προς τον Τιμόθεο μιλώντας για εκείνους, που θέλουν να ανήκουν στο Κύριο και δεν παρασύρονται από πλάνες διδασκαλίες. Ο πιστός παρομοιάζετε σαν ένα ασάλευτο αγκωνάρι, που έχει γραμμένο στη μια πλευρά του τον αφορισμό. «Γνωρίζει πολύ καλά ο Κύριος τους δικούς του» και στην άλλη πλευρά την προτροπή, «Μακριά από την αδικία όποιος αναγνωρίζει τον Κύριο»! Είναι ακριβώς οι δυο όψεις του γεγονότος της Περιτομής, που απηχούν και το νόημα της, να είμαστε του Θεού και να είναι ο Θεός δικός μας! Αποτελεί ίσως την καλλίτερη ευχή και την καταλληλότερη προσευχή για την καινούργια χρονιά, που έκανε και πάλι την αρχή της, με τη γιορτή της Περιτομής.

Πέμπτη, 29 Δεκεμβρίου 2016

ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ ΛΕΟΝΤΑΡΙΟΥ. ΣΤΑ ΛΕΥΚΑ ΝΤΥΘΗΚΕ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ! ! !

ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ ΛΕΟΝΤΑΡΙΟΥ

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΧΙΟΝΙ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ ΣΤΟΝ ΟΜΟΡΦΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ! ! !



Σε λευκό κλοιό ξυπνήσαμε σήμερα, το πρωί της Πέμπτης οι κάτοικοι Λεονταρίου αλλά και όλων των κοντινών Χωριών και Πόλεων!!!

Χαρακτηριστικές όμως για όσους… αγαπούν το λευκό τοπίο, είναι οι φωτογραφίες στο ΛΕΟΝΤΑΡΙ ΘΗΒΩΝ, όπου το χιόνι σε αρκετά σημεία είναι αρκετό και έχει κυριολεκτικά κλείσει δρόμους.

(ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΦΩΤΟΣΤΙΓΜΕΣ)












































ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΔΑΜ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ (απεικονίζεται Ο ΠΑΝΣΕΠΤΟΣ ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ , Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ)


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΚΑΛΑΤΖΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΙΩΑΝΝΑ ΚΟΛΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΟ ΖΑΦΕΙΡΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟ ΚΟΛΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΛΟΥΚΑ ΧΡΗΣΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.


ΟΣΟΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΕΙΛΤΕ ΣΕ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΜΑΣ Η' ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ του (Ηλίας Φροσυνός) fb.

   EK TOY IΕΡΟΥ ΝΑΟΥ